ska jag blogga?

shuuuuu sitter här med emma hos hennes farmor, båda
har en varsin data mot varandra. jag har den bästa :D drev, men den e bra
den e en sån här mac data ;) , aha vi har precis badat bubbelpool.
ja och idag då vaknade och sen fixade jag och emma oss sen drog
vi till henne träffa oscar snabbt o han skulle låna pengar, sen åkte vi bara 
runt. sen kom vi fram på att vi skulle sova här, mysigtmysigt :) 
ska upp tidigt imorn för emma har sin mammas busskort och
vi måste lämna de för hon ska bort -. -, ajdå. men hm inga bilder
från idag. men jag vet inte riktigt om  jag ska sluta blogga . 
ni får säga vad mer jag ska bättra mig med bloggen? 
och vad jag ska skriva och sånt. och alla eller ja dom som läser får
såklart sätlla frågor och jag svarar alltid på dom.
juuuuuuuuuuuuuuuuste SOMMARLOV!
men vi ses pussssssssss

Kommentarer
Postat av: Winnie

Det är klart att du ska fortsätta att blogga, ingen har bett dig att sluta :D <3 Haha nänä, men du får inte sluta att blogga, det tråkigt när du inte bloggar :(

Men gö en sån där Hissar/Dissar lista, eller något:)

Och skriv om vad du gör på dagarna, vad du gillar och inte gillar. Och lägg ut en massa bilder! :D Eller minst 1 bild iaf.

Puss, saknardig!!

2009-06-14 @ 19:14:33
Postat av: jou

sv: haha ok. puss älskar dig syster

2009-06-14 @ 20:45:16
Postat av: denise

DU SKA BLOGGA JOULINE punkt slut ;)

2009-06-17 @ 00:04:46
URL: http://denisewidengren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0