home now

shulululu, haha. ja kom hem för en timme sen, mamma har precis dragit till bussen hon ska jobba, så jag ska passa min syster. hämtar henne på dagis lite senare ungefär( FÅR INTE GLÖMMA ?! ) , ja idag har de variiiiiiiit särcp dag, började med första lektionen att alla i min klass börja skirka på mig och nikki för att vi tog kort på dom när bilder. och dom hållde på hela fucking tiden, i hate my school ;) stavning ? ,hade svenska - spanska - So - lunch - matte , slut :)
drog hem snabbt som attans haed glömt mina nycklar hemma, så att inte min mamma hade rullat ivägish, :P ja, ska nu hämta min kamera och sen ladda upp bilderna om en liten stund, men först vill jag försöka fixa min blogg, hela e paff nu :> , juuuuuuuuuuuste i sjuan ska jag byta skola till en privat skolam asså de är tre samma skolor på olika ställer en i globen, söder och fridhemsplan. den skolan e jätte bra :), aja puss hörs om en liten stund ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0