japp , klar nyuuuuuuuu

jahap då e man kalr med håret , de blev inte så mycket skillnad,
men iiaf bättre :), bilder ----> -.-

närbilddddddddddddddd

 sitter i tunnelbanan :)

Dagen drog låt, min och emmas bästa :)

-.-

påsen ;) står i rulltrappan där
men nu ska jag rulla med mamma och hämta min syster och sen
vidare till solna centrum och lämna videofilmerna min syster har lånat,
sen ska hon låna mera ;) , haha och jag ska se om jag kan hitta nått på gina tricot
tror jag om jag inte väntar med pengarna , och aksnke en H&M hårfärg den e billig bara 65:- .
haha men vi hörs , bilder kankse kommer elsklingar,
pusssssssssssssssssssssssssssssssssssssss


Kommentarer
Postat av: Winnie

fina bilder :D <3

2009-06-14 @ 19:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0